ESCOLA FUSTER

ESCOLA FUSTER
ESCOLA FUSTER

dissabte, 28 de març del 2020

Jo em quedo a casa. Tercera setmana ESO


Tercera setmana ESO

Hola a tothom, espero que esteu bé al igual que els vostres familiars i amics.
Per aquesta setmana he proposat aquesta feina que me l'heu d'enviar per Google Classroom. Teniu de temps fins divendres 3 d'abril a les 17 hores.
Qui no pugui tenir accés al google classroom que es posi en contacte amb mi via mail (roperpod@gmail.com)

Tasca tercera sertmana :Clica aquí

Heu d’omplir aquest mateix enllaç amb el joc que voleu fer o adaptar i me l’heu de tornar a enviar per Google Classrom.

El teu joc col·lectiu

Qui tingui algun dubte podeu fer servir el e-mail (roperpod@gmail.com), el Google Classrom. L’alumne que vulgui fer servir l’aplicació Zoom per resoldre dubtes, cal que m’enviï un e-mail al meu correu per a què pugui generar la reunió i jo us passaré per e-mail l’enllaç per poder entrar (el dimarts i dijous de 11:30 a 12:00 estaré disponible en l’aplicació ZOOM).  

Salutacions

Professor Raúl Rincón

No us oblideu de la part física, de Dilluns a Divendres de 9h a 9h30' a la 2 de TVE, l'entrenador d'OT fa sessions d'entrenament de 30' per mantenir la forma física. El programa es diu "Muévete en casa" i aquí us deixo un parell de sessions dels dies 24 i 26 de Març, ànims i energia!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada